Advertisements

Pablo Escobar pe Discovery Channel

FAIMOASA AVERE A LUI PABLO ESCOBAR VA FI SUBIECTUL

UNEI NOI SERII PE DISCOVERY CHANNEL

Pablo Escobar, cel mai cunoscut lord al drogurilor din Columbia, şi-a început ascensiunea ca un simplu traficant de cocaină, dar în final a ajuns şeful Cartelului Medellin – un nume puternic, cu o valoare de mai multe miliarde de dolari pe piaţa narcoticelor. Escobar a cheltuit bani grei pe obiecte de lux şi proprietăţi, în toată lumea, însă legendele urbane i-au făcut pe mulţi să creadă că o mare parte din fabuloasa lui avere nu a fost găsită încă si zace ascunsă pe undeva, prin Columbia şi America Centrală. Cu sprijinul guvernului columbian, Discovery porneşte pe urmele acestei presupuse comori îngropate într-o nouă serie, intitulată Escobar’s millions ce va fi difuzată în cursul acestui an. În România, programul va fi difuzat în a doua jumătate a acestui an.

Doug şi Ben, foşti ofiţeri CIA, îşi asumă misiunea de a rezolva misterul. Cei doi îşi vor folosi cunoştinţele și tehnologii peformante precum GPR (radar pentru scanare subterană) ca să pornească pe urmele profiturilor adunate ilicit de Escobar din vânzarea de droguri. Nu s-au mai derulat niciodată căutări la o asemenea scară şi în asemenea detaliu. Dacă există cu adevărat o comoară care aşteaptă să fie descoperită, ei sunt cei care vor reuşi să o scoată la lumină şi să rezolve o dată pentru totdeauna acest mister uriaş.

 

Despre Discovery Communications

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) satisface curiozitatea și își ține fanii aproape printr-un portofoliu de branduri premium care oferă documentare, conținut sportiv și pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonați la platformele sale pay-TV și free-to-air din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină și Eurosport, lider în furnizarea de conținut sportiv premium relevant local și Gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Discovery oferă conținut pe toate ecranele, prin intermediul companiei Group Nine Media, al platformei Discovery VR, prin servicii OTT precum Eurosport Player și Dplay, precum și produse de tipul TV Everywhere ce includ portofoliul GO cu aplicațiile TVE și Discovery K!ds Play. În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 21 de branduri Discovery ajung în 108 țări și teritorii, în 29 de limbi. Pentru mai multe informații, vizitați www.discoverycommunications.com

 

Advertisements

Leave a Reply